Taisha s.p. vrši prodajo spletnih storitev in posvetovalnih programov tako za posameznike fizične osebe, kot poslovne subjekte.
Spletna stran je javna, preko katere je možen nakup in dostop do posameznik storitev in izobraževalnih programov, ki so uporabniku dosegljiva takoj po nakupu določene storitve ali izobraževanja.
Poleg storitev, e-izobraževanja in spletnih delavnic so organizirane tudi delavnice in seminarji v živo, dostopni vsem, ki se želijo izpopolnjevati na področju duhovnosti, zdravega življenjskega sloga, zdrave prehrane in ostalih tematik.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Podatki o podjetju
Taisha s.p., Dvorakova ul.08, 2000 Maribor. Davčna številka: 2041402740; Matična številka:3014363000
Telefon: 041743500
Email: info@taisha.si
Splošni pogoji poslovanja
1.1. Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji) podjetja Taisha s.p. so sestavni del vseh pogodb med podjetjem Taisha s.p. (v nadaljevanju: ponudnik) in kupci izdelkov (v nadaljevanju tudi: stranke), ki poslujejo z podjetjem Taisha s.p.
1.2. Določila splošnih pogojev se uporabljajo tudi za vse ponudbe, predračune, predpogodbe, pravno-poslovne izjave in druge storitve, ki izhajajo iz poslovanja med podjetjem in stranko.
1.3. Uporaba pojmov:
– Stranka je fizična ali pravna oseba, ki je preko spletne strani ali na drug ustrezen način sklenila poslovno razmerje za uporabo storitev – v pravno poslovnem razmerju z podjetjem Taisha s.p., ne glede na njeno pravno ali statusno obliko.
– Naročnik je vsaka stranka, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago ali storitve podjetja Taisha s.p. za osebne namene oziroma za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti.
– Ponudba je enoten izraz za ponudbo v raznovrstnih oblikah, predračun ali drugo obliko predloga za sklenitev pogodbe, ki ga podjetje Taisha s.p. ponudi stranki.
– Pogodba je sporazum v pisni obliki, ki je sklenjen med ponudnikom in stranko. Za sklenitev pogodbe se šteje tudi ponudba ali predračun, ki ga ponudnik pošlje stranki in ga stranka sprejme oziroma potrdi. Predmetni splošni pogoji so sestavni del vsake pogodbe.
– Predmet pogodbe je lahko blago, ki so lahko vsi izdelki iz prodajnega kataloga ponudnika ali izobraževalni program, do katerega ima naročnik dostop, ki je lahko odvisen od programa, sestavljen iz več različnih izobraževalnih modulov, ki so organizirani po logičnem zaporedju. Cilj programa je, da naročnik pridobi znanje in veščine, ki mu omogočajo da maksimalno izkoristi svoj potencial v smeri svojih želja in načrtov.
Izobraževalni modul – je del oz. posamezen sklop znotraj večjega izobraževalnega programa.
1.4. Glede obveščanja stranke o dobavi, sklenitvi, odstopu ali spremembi pogodbe in vseh drugih informacij velja oddajna teorija. To pomeni, da se za dan obvestitve stranke šteje datum, ko ponudnik odpošlje obvestilo po komunikacijskem mediju.
1.5. Ponudnik obvešča stranko preko elektronske pošte, navadne pošte, telefona ali na drug način, za katerega se dogovori s stranko.
1.6. Delovni čas podjetja Taisha s.p. je drseč, po predhodnem dogovoru.
Uporaba splošnih pogojev poslovanja
2.1. Predmetni splošni pogoji so prednostni, torej v celoti nadomestijo manjkajoča, drugačna in nasprotujoča pogodbena določila med ponudnikom in stranko. Stranka z uporabo ponudnikovih storitev potrjuje, da je seznanjena s celotno vsebino teh splošnih pogojev, jih razume in jih v celoti sprejme.
2.2. Predmetni splošni pogoji nadomestijo kakršnekoli splošne pogoje in druge dokumente stranke, razen če uporabo predmetnih splošnih pogojev ponudnika izrecno izključi v pisni obliki.
2.3. Predmetni splošni pogoji predstavljajo sestavni del pogodb, sklenjenih med stranko in ponudnikom. S podpisom pogodbe ali z drugačnim vstopom v pogodbeno razmerje stranka v celoti soglaša z vsebino predmetnih splošnih pogojev in potrjuje, da je v celoti seznanjena z vsebino predmetnih splošnih pogojev.
2.4. Ponudnik je upravičen spreminjati določila teh splošnih pogojev brez predhodnega obvestila, vključno s spremembami cen posameznih storitev, pri čemer se za datum spremembe šteje objava. Predmetni splošni pogoji so dostopni na spletni povezavi: https//www.taisha.si/pogoji-poslovanja.
2.5. Stranke so dolžne tedensko spremljati strani ponudnikov glede morebitnih sprememb splošnih pogojev. V primeru, da se stranka samostojno odjavi od prejemanja teh obvestil in o spremembah ni obveščena, ponudnik za morebitne težave ali kakršnekoli posledice ni odgovoren.
2.6. Kot podpis pogodbe se šteje oddaja veljavnega naročila v spletni trgovini podjetja Taisha s.p.
2.7. Predmetni splošni pogoji zavezujejo potrošnika le, če je bil na njihov obstoj izrecno opozorjen pred sklenitvijo pogodbe, predračuna, predpogodbe ali ponudbe.
2.8. V primeru spremembe cenikov, spremenjene cene veljajo z dnem objave.
Cene in Spremembe splošnih pogojev poslovanja
3.1. Vse cene in ceniki na spletnih straneh so v evrih (€) in ne vsebujejo obračunan davek na dodano vrednost (DDV) – Tanja Kašlik – Taisha s.p. ni davčni zavezanec.
3.2. Zaradi narave ponudnikovih storitev (izobraževalni programi, delavnice, seminarji,…) dobi stranka dostop do naročenih vsebin po dejansko opravljenem plačilu za naročene storitve. V primeru mesečnega obračunavanja ima ponudnik v primeru neplačila pravico, da naročniku takoj prekine dobavo vseh storitev brez predhodnega opozorila. Ponudnik v takšnem primeru ne odgovarja za nikakršno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi stranki utegnila nastati zaradi prekinitve dobave storitve s strani ponudnika.
3.3. Enake posledice za stranko nastopijo v primeru, če po izteku obdobja, za katerega je bila sklenjena pogodba oz. naročena storitev, ne sprejme ponudnikove nove ponudbe in ne plača zneska po ponudbi. Ponudnik prekine dobavo storitev stranki z iztekom obdobja, za katerega je bila pogodba sklenjena oz. naročena storitev.
3.4. Če ponudnik naročniku ne pošlje ponudbe, se šteje, da ne želi skleniti poslovnega razmerja in v takemu primeru zanj ne more nastati nobena obveznost, prav tako stranki zaradi opustitve posredovanja ponudbe ne odgovarja za morebitno škodo.
3.5. Stranka je seznanjena in soglaša, da ima ponudnik pravico, da v primeru strankine preplačila, napačnega ali dvojnega plačila, v primeru izdaje delnega ali celotnega dobropisa s strani ponudnika, ipd., ko mora ponudnik nakazovat denar nazaj stranki ali izdajati dodatne dokumente, stranki zaračuna s tem povezane administrativne stroške.
3.6. Stranka soglaša, da ji lahko ponudnik izda račun samo v elektronski obliki in ji ga pošlje po e-pošti oz. sredstvih elektronske komunikacije. V primeru, ko stranka želi ali zahteva izdajo računa v papirnati obliki ima ponudnik pravico stranki zaračunati administrativne stroške izdaje računa.
3. 7. Ob morebitni spremembi splošnih pogojev postanejo spremembe za stranko zavezujoče z dnem, ko se z njimi seznani.
3.8. Šteje se, da je stranka seznanjena s spremembami v trenutku objave spremembe na spletni strani www.taisha.si/pogoji-poslovanja in ob potrditvi oddaje naročila. S tem se šteje, da stranka soglaša s spremembo splošnih pogojev.
3.9. Stranka, ki ne soglaša s spremembo splošnih pogojev, je dolžna v 2 dneh po prejemu obvestila o spremembi podati pisno izjavo o nestrinjanju. Če stranka v navedenem roku ne sporoči svojega nesoglasja s spremenjenimi pogoji poslovanja, se šteje, da s spremembo v celoti soglaša.
3.10. V kolikor stranka poda izjavo, da ne soglaša s spremenjenimi pogoji poslovanja, ima ponudnik pravico, da odstopi od pogodbe.
3.11. V primeru, da predmetni splošni pogoji nasprotujejo drugim splošnim pogojem ponudnika, se uporabi tista določba, ki je specialnejša v konkretnem primeru.
3.12. Stranka se obvezuje, da bo poravnala vse obveznosti, ki so nastale do dneva prenehanja sodelovanja. Če stranka v primeru predplačila storitev za določeno časovno obdobje predčasno odpove pogodbo, ni upravičena do vračila vnaprej plačanega zneska, razen v primeru grobega kršenja pogodbenih obveznosti s strani ponudnika.
Plačilne metode
4.1. Na spletni strani podjetja so določene storitve, katero stranka naroči preko naročilnice za posamezno storitev. Po izpolnitvi naročilnice in oddaje naročila, je stranka preusmerjena na stran s podatki za plačilo, istočasno pa dobi na svoje E-mail potrdilo o naročilu, kateremu se prav tako priloženi podatki za plačilo.
4.2. Za sklenitev pogodbe šteje oddaja naročila. Uporabnik oz. stranka odda naročilo na posamezni promocijski strani ponudnika, s klikom na jasno označene gumbe. Po kliku na gumb za naročilo je uporabnik preusmerjen na stran s »košarico«, kjer je možno izbrati količino, vpisati kode za popust in podobno. S klikom na gumb za nadaljevanje naročila je uporabnik preusmerjen na stran, kjer vpiše svoje podatke, ki so potrebni za naročilo (ime in priimek, naslov, GSM, E-mail, možnost dodatnih opomb). Na isti strani je tudi možnost izbire med ponujenimi načini plačila ter povzetek naročila, na dnu strani pa mora uporabnik označiti strinjanje s temi splošnimi pogoji poslovanja. Naročilo se zaključi s klikom na gumb na dnu strani.
4.3. Po oddaji naročila je uporabnik preusmerjen na zaključno stran s povzetkom naročila, istočasno pa na svoj E-naslov prejme sporočilo z obvestilom o zaključenem naročilu.
4.5. Varnost osebnih podatkov in plačil je v domeni ponudnikov plačilnih storitev. Za vse ostalo podjetje Taisha s.p. uporablja primerna tehnična in organizacijska sredstva za zagotavljanje varnosti in tajnosti osebnih podatkov ter plačilnih informacij.
Izstavljanje računov
5.1. Po uspešnem plačilu naročila ponudnik pošlje stranki račun za naročeno blago ali storitev na E-poštni naslov, ki ga stranka navede ob oddaji naročila na spletni strani podjetja.
5.2. Dolžnost stranke je, da pred izvedbo naročila pregleda vse podatke in specifikacije naročila. Kasneje podani ugovori glede nepravilnosti izdanih računov niso upoštevni.
Splošne določbe
6.1. Stranka je dolžna obvestiti ponudnika o vseh podatkih in dejstvih, ki so pomembni za vzpostavitev in nadaljevanje pravno poslovnega odnosa (sprememba prebivališča ali sedeža, sprememba lastniške ali pravnoorganizacijske oblike, insolventnost itd.).
6.2. Ponudnik zbira nekatere osebne podatke strank. Vrste osebnih podatkov, namene njihove obdelave ter zakonske podlage za obdelavo ureja dokument Politika zasebnosti, ki je sestavni del splošnih pogojev poslovanja. Stranke se lahko seznanijo s Politiko zasebnosti na spletni strani https://taisha.si/varstvo-podatkov.html
6.3. Ponudnika zavezujejo vse navedbe glede lastnosti blaga, ki so vključene v konkretni ponudbi oziroma pogodbi.
6.4. Ponudnik si pridružuje pravico do spremembe specifikacij ali informacij iz predhodne točke, brez predhodnega obvestila stranki, specifikacije in informacije pa so obvezujoče zgolj v primeru, če so določene v pogodbi.
Avtorske pravice
7.1. Stranka (naročnik), v nobenem primeru ne more pridobiti avtorskih pravic na izobraževanih programih ali modulih, ki jih je razvil ponudnik ali glede katerih je ponudnik imetnik materialnih avtorskih pravic. Ponudnik lahko kadarkoli spremeni način označitve avtorstva oz. avtorskih pravic.
7.2. V primeru, da ponudnik izdela določen izobraževalni program v sodelovanju z zunanjimi partnerji, se vse v zvezi z avtorskimi pravicami dogovori in zapiše za vsak izobraževalni program posebej.
7.3. Brez izrecnega pisnega soglasja ponudnika je stranki, prepovedano posegati v avtorska dela ponudnika, jih predelovati ali prirejati ter prenašati pravice na teh delih tretji osebi.
7.4. Če v pogodbi med ponudnikom in stranko ni dogovorjeno drugače, si ponudnik pridružuje lastninsko, avtorsko ter sorodne pravice na vseh dokumentih, ki so potrebni ali zagotovljeni v zvezi s sklenitvijo in/ali izvrševanjem pogodbe.
Omejitev odgovornosti
8.1. Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki bi pri uporabi njegovih storitev ali v zvezi z njimi nastali stranki, če je škoda posledica:
– ravnanje stranke ali osebe, za katero stranka odgovarja oz. deluje v strankinem interesu;
– ravnanja tretjih oseb;
– višje sile; za višjo silo se štejejo tudi daljša prekinitev dobave ali motnje v dobavi električne energije, nepredvidena napaka na strojni ali programski opremi, izpad internetnega omrežja ali motnje d dostopu do njega, tehnične težave ponudnika lokacije strežnikov ali drugih produktov in storitev, ki jih potrebuje ali uporablja ponudnik; navedeni dogodki se štejejo za višjo silo, tudi če izvirajo iz sfere ponudnika.
– ponudnik ni odgovoren za škodo, ki bi stranki ali z njo povezani osebi nastala zaradi okužb z virusi ali drugo zlonamerno kodo ali zaradi vdora v računalniški oz. informacijski sistem.
– naročnik je odgovoren za izdelavo in shranjevanje varnostnih kopij svojih podatkov, ki se nahajajo na strežniku ponudnika.
– uporabnik, ki pri uporabi storitve povzroči škodo ponudniku ali tretji osebi, jo je dolžan povrniti po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti. Posredovanje podatkov, ki so potrebni za uveljavljanje odškodnine, oškodovancu ali od njega pooblaščeni osebi, sodišču ali drugemu pristojnemu organu se ne šteje za kršitev uporabnikovih poslovnih skrivnosti.
– stranka bo pri uporabi strani in aplikacij ponudnikov uporabljala najnovejše različice brskalnikov Microsoft Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera. V primeru da stranka ne uporablja najnovejših različic brskalnikov, ponudnik ni odgovoren za napačno delovanje ali prikaz strani in aplikacij.
8.3. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti blaga. Ponudnik si prizadeva zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.
8.4. Ponudnik si pridržuje pravico do začasne onesposobitve dostopa do spletne strani v primerih tehničnih težav ali vzdrževalnih del. V primeru pojavljanja tehničnih težav si ponudnik pridržuje pravico do preklica vseh naročil, izvedenih v obdobju pojavljanja tehničnih težav. V takih primerih bo nemudoma obvestila stranko o tehničnih težavah ter posredovala navodila glede nadaljnjih postopkov. Stranka mora pred obiskom spletne strani ponudnika na lastno odgovornost zagotoviti varnost svojih tehničnih sredstev za dostop do spletne strani in varnost uporabniških imen in gesel na spletni strani.
8.5. Ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma odstopi od izvedbe naročila v primerih, ko naročeni izdelki niso več dobavljivi, če je ugotovljena povečana plačilna rizičnost kupca ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bo stranka o morebitnem odstopu od pogodbe s strani ponudnika nemudoma obveščena.
8.6. Ponudnik si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika.
Obravnava pritožb in reševanje sporov
9.1. V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda preko E-poštnega naslova info@taisha.si ali pa po klasični pošti.
9.2. Ponudnik se zavezuje, da bo pritožben postopek vodil resno in konkretno, ter da se bo (v primeru upravičenosti pritožbe kupca) nemudoma odzval v skladu s tem splošnimi pogoji in izpolnil svoje obveznosti, ki jih po teh določilih ima do kupca oz. naročnika
9.3. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
9.4. Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med ponudnikom in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež podjetja.
9.5. Skladno z zakonsko ureditvijo ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
9.6. Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES
9.7. Podjetje Taisha s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovit in zaupen sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je potrebno poslati na e-poštni naslov info@taisha.si
9.8. Podjetje Taisha s.p. bo stranki v 5 delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdila prejem ter obvestila stranko o poteku in trajanju pritožbenega postopka.
Odstop ponudnika od pogodbe
10.1. V primeru kršitve določil pogodbe ali teh splošnih pogojev s strani stranke ima ponudnik pravico odstopiti od pogodbe brez nadaljnjih obvestil stranki. V takem primeru ponudnik na transakcijski račun stranke vrne morebitne vplačane zneske.
10.2. Ponudnik ima pravico do odstopa od pogodbe, če stranka ne izpolnjuje svojih obveznosti, če stranka daje podjetju neresnične podatke, ki otežujejo ali onemogočajo izpolnitev pogodbe in če ne plača svojih obveznosti skladno s pogodbo in temi splošnimi pogoji.
Mnenja, ocene in priporočila
11.1. Mnenja, ocene in priporočila naročnikov so integralni del spletne strani in so namenjena skupnosti uporabnikov. Z oddajo mnenja, ocene ali priporočila se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in podjetju dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih komunikacije z javnostjo. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu podjetja, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.
11.2. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Registracija uporabnika
12.1. Z registracijo na http: https://taisha.si/trgovina/prijavite-se.html postanete član. Pravico do nakupa v spletni trgovini Taisha s.p. imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.
12.2. Ob registraciji uporabnika na spletni strani pridobi uporabnik podatke, s katerimi dostopa do spletne trgovine:
– uporabniško ime, ki je enako e-poštnemu naslovu, ki ga je uporabnik navedel v postopku registracije
– geslo za dostop.
12.3. Če želi uporabnik spremeniti uporabniško ime ali geslo, lahko to stori v uporabniškem profilu na spletni strani.
Postopek oddaje naročila
13.1. V razdelku “trgovina” na spletni strani lahko uporabnik s klikom izbere možnost “dodaj v košarico”. Sistem nato izda obvestilo o uspešnem dodajanju izdelka v košarico željenega blaga. Ko sistem zabeleži dodani izdelek v košarici, lahko uporabnik izbere bodisi vrnitev na ponudbo trgovine s klikom na gumb ”Nadaljuj z nakupovanjem” bodisi nadaljuje s plačilnim postopkom s klikom na gumb ”Zaključi nakup”.
13.2. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek ali storitev iz nakupovalne košarice, lahko s klikom na ikono košarice (zgornji desni kot na začetni spletni strani) dostopi do dodanih izdelkov oziroma storitev ter s klikom na gumb “odstrani izdelek” odstrani izbrani izdelek oziroma storitev. Če želi uporabnik dodati nove izdelke ali storitve v košarico, to stori s klikom na gumb “vrnitev v trgovino” in ponovitvijo postopka iz prehodnega člena.
13.3. Po kliku ”Zaključi nakup” se preusmeri uporabnika na obrazec s podatki kupca oziroma naročnika.
13.4. Za izvršitev naročila mora uporabnik pravilno izpolniti vsa polja, ki so označena z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in telefonsko številko). Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
13.5. V primeru, da je uporabnik imetnik kupona oz. promocijske kode ali darilnega bona podjetja, jo lahko uporabi in navede v ustreznem polju pri oddaji naročila (2. Kuponi in darilne kartice).
13.6. Uporabnik lahko dopolni košarico z izdelkom po znižani ceni. To lahko stori tako, da označi kvadratek pred ponujenim izdelkom.
13.8. Uporabnik lahko izbira med zgoraj navedenimi plačilnimi metodami.
13.9. Pred oddajo naročila lahko uporabnik preveri in po potrebi popravi vse izbrane izdelke, ki mu jih sistem izpiše pri koraku.
13. 10 Uporabnik ustrezno označi ali želi v prihodnje prejemati promocijska e-sporočila in sms-e podjetja.
13. 11 Uporabnik naročilo potrdi s klikom na gumb “Oddaj naročilo”, s tem pa se zaveže k izpolnitvi pogodbe in potrdi, da je zavezan k plačilu. V primeru, da je naročilo uspešno oddano, sistem izpiše številko naročila.
13.12. Po uspešni oddaji naročila uporabnik prejme na svoj e-poštni naslov potrdilo o prejetju in potrditvi naročila.
13.13. Registrirani uporabnik lahko dostopi do podatkov o vsebini pogodbe in statusu naročila v svojem uporabniškem profilu kadarkoli.
13.14. Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Promocijske kode oz. kode za popust
14.1. Promocijska koda omogoča številne ugodnosti pri nakupovanju v okviru spletne trgovine (popusti, darila ob nakupu, brezplačno dostavo ipd.). Promocijska koda se lahko nahaja v raznih oglasih, e-poštnih sporočilih podjetje Taisha s.p. in na drugih medijskih nosilcih.
14.2. Uporabljivost promocijske kode je časovno omejena; koda se lahko uporabi zgolj znotraj časovnega obdobja, določenega za posamezno kodo.
4.3. Uporabnik lahko kodo navede in potrdi v polju ”Kupon (promocijska koda)” v postopku oddaje naročila. Ko je koda uspešno potrjena, se iz nje izvirajoča vrednost popusta (v primeru, da promocijska koda omogoča popust) avtomatično odšteje od vrednosti naročila, uporabnik pa mora doplačati razliko do celotne vrednosti naročila.
14.4. V okviru enega postopka oddaje naročila je lahko uporabljena zgolj ena promocijska koda naenkrat.
Pravno obvestilo
15. Spletna trgovina Taisha s.p. in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov
16.1. Vse informacije na straneh spletne trgovine, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč.
16.2. Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni.
Ti splošni pogoji družbe so veljavni od 2024 do njihovega preklica oz. do sprejema novih splošnih prodajnih pogojev poslovanja podjetja Taisha s.p.